BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

KLIK UNTUK SAYER ::::::::::.....:::::::::

KLIK UNTUK SAYER :::::::....::::::::

KLIK UNTUK SAYE:::::::........::::::::::

diaries saje2 :)

Dec 20, 2010

cuti yg x memberangsangkan !

[ cuti sem ]

sungguh la borink .
sebabyer aku TAK kerja .
selaluyer aku kerja .
dapat la enjoy beli barang n makan2x !
ni x .
sbb aper aku xkerja coz xlame cuti .
da la exam kena TUNDA so lari la sikit cuti .
but afer this aku nak keja .
so ble xd kerja aku pown renovated la blog ini .
ikut mood sebenaryer .
law mood nk edit 2 xde mmg xjalan la .
makan berjam2 aku depan laptop .
kematu kesemuayer .
aduh !
akhirnya siap la gak walau x grand mane .
hehe ..
k la aku nak g melantak .
penat berpuasa dr ptg td .
kikiki ..
salam sayang dari mysura kepada kalian yg membaca ..

0 comments:

LETTER ::: ....